Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 215 m²
Casa o xalet en venda a Carrer D'oceania, 28, Can Parellada
Terrassa
Torre en Can Parellada de 215m2 construidos, sobre parcela doble de 670m2, con vistas espectaculares despejadas.
En planta tenemos recibidor, una habitación con trastero, baño de 4 piezas, amplia cocina, y comedor en dos niveles con fuego a tierra
Planta superior: 4 Habitaciones, baño completo.
La casa dispone de zona de ocio con zona de barbacoa. Terreno en tres niveles, aprovechados para terraza zonas verdes y preparado para instalación de piscina. Torre con garage y con acceso a vivienda a través de niveles escalonados.
Vistas espectaculares frente a un parque en la mejor zona de Can Parellada, junto a autopistas, correos, colegios y Cap médico.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:55 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:155 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Balcó
- Zona Infantil
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.663 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.663 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
465.000 €
Impostos i despeses de la compra:
48.847 €
Cost total de l'immoble:
513.847 €
Estalvi aportat:
93.000 €
Import de la hipoteca:
420.847 €
Interessos totals:
177.781 €
Cost total amb hipoteca
691.628 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




