Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
- 3 habs.
- 71 m²
- Baixos
Pis en venda a Jose Manuel Caballero Bonald, La Oliva
Sevilla Capital
PISO OCUPADO POR PERSONA SIN JUSTO TÍTULO ESTE INMUEBLE DEBIDO A SU ESTADO OCUPACIONAL NO ADMITE VISITAS IDEAL PARA INVERSORES LA LOCALIZACIÓN DEL INMUEBLE ES APROXIMADA Vivienda de 65 m², según Catastro, y 6 m² de elementos comunes a la venta en Sevilla. La vivienda está distribuida en salón-comedor, tres dormitorios, cocina, cuarto de baño y recibidor. (La distribución de la vivienda es orientativa y no ha podido ser comprobada). Es una planta baja en un bloque residencial plurifamiliar. Muy bien comunicado por carretera (A-4) y transporte público, a menos de cinco minutos andando de la parada de autobús de la calle Victoria Domínguez. Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (IES Joaquín Romero Murube), comercios, supermercados, farmacias, zonas verdes (Parque Guadaíra)… SIN COMISIÓN La localización del activo es aproximada
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
LlogadaPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
106 € *
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
106 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Preu de l'immoble:
29.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.671 €
Cost total de l'immoble:
32.671 €
Estalvi aportat:
5.800 €
Import de la hipoteca:
26.871 €
Interessos totals:
11.351 €
Cost total amb hipoteca
44.022 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Contrata luz y gas online, sin permanencia