Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 82 m²
Pis en venda a Calle Puerto de Piqueras, 3, Juan XXIII - Rochelambert
Sevilla Capital
Se vende 4º piso de 86m construidos en Puerto de Piqueras, Rochelambert, con ascensor. Tiene 3 dormitorios, baño, salón, amplia terraza y cocina amueblada con electrodomésticos.
Tiene lavadora, horno, cocina de gas, frigorífico y termo. Cierres de aluminio en terraza. Aire acondicionado en salón y 2 dormitorios.
Muy buena combinación de transportes, metro a 2 minutos andando y paradas de autobuses 24, 25 y 52 a 3 minutos.
En este barrio hay oficina de Correos, ambulatorio, policía local, 3 grandes supermercados, locales comerciales de todo tipo, 3 oficinas bancarias, todo lo que puedas necesitar.
Necesita reforma.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Electrodomèstics
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
557 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
557 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
159.900 €
Impostos i despeses de la compra:
13.096 €
Cost total de l'immoble:
172.996 €
Estalvi aportat:
31.980 €
Import de la hipoteca:
141.016 €
Interessos totals:
59.570 €
Cost total amb hipoteca
232.566 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




