Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 69 m²
Pis en venda a Calle Fray Isidoro de Sevilla, 29, Cruz Roja
Sevilla Capital
Piso en segunda planta en calle Fray Isidoro de Sevilla. la vivienda cuenta con dos dormitorios ( con amplios armarios empotrados) , baño, cocina independiente y totalmente amueblada con electrodomésticos y salón. Además de un pequeño balcón hacia la calle, orientación sur. Dos splits en habitación principal y salón. Totalmente reformado. Se incluye en precio plaza parking en el mismo edificio ( con escritura independiente, de forma que la venta del mismo es opcional).
Venta particular.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Parquet
- Z. Comunitària
- Electrodomèstics
- Serv. porteria
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
971 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
971 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
280.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.671 €
Cost total de l'immoble:
301.671 €
Estalvi aportat:
56.000 €
Import de la hipoteca:
245.671 €
Interessos totals:
103.780 €
Cost total amb hipoteca
405.451 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Arquitectos que inspeccionan tu futura casa
Tu vivienda protegida cuando estas fuera




