Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 200 m²
Pis en venda a Calle Hermanos Lope Garcia, 18, Serón de Nágima
Serón de Nágima
Venta de casa en SERON DE NAGIMA.
Se encuentra en buen estado general y además se deja completamente amueblada por lo que estaría para entrar a vivir ya mismo o hacer las reformas que cada uno considere necesarias según sus gustos y necesidades.
En una de las calles principales, con mucha luz, todas las estancias con ventanas de aluminio y cristales con rotura de puente térmico.
Consta de 4 habitaciones dobles, comedor, cocina, baño, despensas y jardín con olivos, higueras, viñas, rosales, etc.
JOSE LUIS
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
142 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
142 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
39.000 €
Impostos i despeses de la compra:
4.761 €
Cost total de l'immoble:
43.761 €
Estalvi aportat:
7.800 €
Import de la hipoteca:
35.961 €
Interessos totals:
15.191 €
Cost total amb hipoteca
58.952 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




