Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 218 m²
- 77 m² terreny
Casa o xalet en venda a Anaga
Santa Cruz de Tenerife Capital
VIVIENDA OCUPADA. Vivienda adosada en venta de 218 m2, localizada en la zona Valleseco, en Santa Cruz de Tenerife. La vivienda se compone de tres plantas, la primera destinada garaje y acceso, y resto de plantas a vivienda. Su magnífica distribución se reparte entre hall de entrada, salón comedor, cocina independiente, 4 amplias habitaciones y 3 baños total mente equipados. Muy bien ubicada y cercana a Santa Cruz de Tenerife, playas, y con buena comunicación con servicios de transporte.
Para más información sobre este inmueble o alguno de los que disponemos en nuestra cartera, no duden en ponerse en contacto conmigo bien llamando o vía WhatsApp, en el 📲 +34 687 92 99 99. También pueden escribirme a info@redint.es y le responderemos a la mayor brevedad posible.
REF.RI_0202TNF29376
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
OcupatAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
514 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
514 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
149.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.843 €
Cost total de l'immoble:
159.843 €
Estalvi aportat:
29.800 €
Import de la hipoteca:
130.043 €
Interessos totals:
54.935 €
Cost total amb hipoteca
214.778 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.