Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 109 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Les Roquetes
Sant Pere de Ribes
PISO A REHABILITAR EN LES ROQUETES - CENTRO
Disponemos de este piso de 109 m2 a rehabilitar por completo, ubicado en el centro de Les Roquetes, en el término municipal de Sant Pere de Ribes.
La vivienda contaba originalmente con una distribución cómoda y funcional: salón con salida a balcón, 4 dormitorios, 2 baños y cocina independiente, todas las estancias exteriores. Actualmente, el inmueble requiere una reforma integral, ya que estuvo ocupado ilegalmente y es necesario recomponer los tabiques interiores y actualizar completamente sus instalaciones.
Situado en la tercera planta de una finca sin ascensor, ofrece una excelente ubicación con todos los servicios a pocos pasos: comercios, centros educativos y médicos y transporte público.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
OcupatEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
470 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
470 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
130.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.903 €
Cost total de l'immoble:
144.903 €
Estalvi aportat:
26.000 €
Import de la hipoteca:
118.903 €
Interessos totals:
50.229 €
Cost total amb hipoteca
195.132 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.