Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 90 m²
Dúplex en venda a Avinguda de la Vall, Sant Pau de Segúries
Sant Pau de Segúries
Descobreix aquest espectacular dúplex de 3 habitacions situat al cor de Sant Pau de Segúries, a la preciosa Vall de Camprodon. Amb una construcció recent, aquest immoble ofereix un disseny modern i funcional que s'adapta perfectament a les necessitats de la vida actual.
L'ascensor et portarà còmodament des de la plaça d'aparcament fins a la teva llar, on trobaràs un menjador i sala d'estar, la cuina moderna i funcional i un bany complet amb plat de dutxa que afegeix comoditat al dia a dia.
A la planta superior, t'esperen tres acollidors dormitoris, amb sostres inclinats i llits dobles, perfectes per descansar després d'un dia a la natura. A més, disposaràs d'un bany complet amb finestra al sostre i una banyera que convida a relaxar.
Aquesta vivenda disposa de Llicència Turística.
Situat en un poble amb un tram de l'antiga Via Romana del Capsacosta, aquest dúplex et permetrà gaudir de passejades espectaculars pel Ripollès i la Garrotxa.
No deixis passar l'oportunitat de viure en un entorn natural privilegiat, amb la Vall de Bianya a prop, declarada Bé Cultural d'Interès Nacional.
Amb una superfície útil de 75 m² i accés adaptat per a persones amb mobilitat reduïda, aquest habitatge és ideal per a tothom. Vine a descobrir aquest habitatge!
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:166 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:35 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
808 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
808 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
225.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.496 €
Cost total de l'immoble:
249.496 €
Estalvi aportat:
45.000 €
Import de la hipoteca:
204.496 €
Interessos totals:
86.386 €
Cost total amb hipoteca
335.882 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.