Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 87 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Calle Doctor Barraquer, El Cristo - Cayetano Roldán
San Fernando
Piso en venta en San Fernando, que dispone de una superficie construida de 87 m2. Se trata de una tercera planta sin ascensor. La vivienda consta de cuatro habitaciones, salón, cocina y baño. Se encuentra en la zona de San Ignacio. Fácil salida a Cádiz, muy céntrico, cercano a la estación de tren de San Fernando-Centro y San Fernando-Bahía Sur y con diversos servicios y comercios a su alrededor como parque infantil, supermercado, parada de tranvía.. .
Consulte condiciones.
Inmueble ofertado por:
ADI ISLA DE LEÓN, SC
c/ San Rafael, 41
11.100 San Fernando
(Cádiz)
Informamos a nuestros clientes, que los gastos de Notaría, Registro, Gestoría, Impuestos, así como los honorarios de nuestra agencia no están incluidos en el precio de venta. Según Decreto 218/2005, del 11 de Octubre, disponemos del Documento Informativo Abreviado de la vivienda.
*Solicite nota explicativa del precio en el interior.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
483 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
483 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
140.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.303 €
Cost total de l'immoble:
150.303 €
Estalvi aportat:
28.000 €
Import de la hipoteca:
122.303 €
Interessos totals:
51.665 €
Cost total amb hipoteca
201.968 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.