Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 6 banys
- 394 m²
Pis en venda a Calle de la Música, 82, Vega Lagunera
San Cristóbal de la Laguna
Se vende magnífico chalet independiente en Urbanización Las Cañas, San Cristóbal de La Laguna. La propiedad cuenta con 6 amplias habitaciones, 4 baños completos, 2 aseos, 2 salones, comedor, amplia cocina, despensa, lavandería, 3 terrazas, 1 porche-jardín amplio y otros espacios. Ideal para familias o para aquellos que buscan espacio y comodidad.
Garaje subterráneo con capacidad para 3 vehículos, una característica poco común en la zona. Las vistas panorámicas a la ciudad de La Laguna y al Teide son espectaculares.
La urbanización Las Cañas es reconocida por su tranquilidad, seguridad y cercanía a todo tipo de servicios. El chalet, de diseño moderno y funcional, cuenta con un jardín privado perfecto para disfrutar del aire libre.
Si busca una vivienda de muy buena relación calidad-precio en una ubicación perfecta, pueden contactarme sin compromiso. A 2 minutos del centro.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:116 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:25 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Videointerfòn
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.253 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.253 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
660.000 €
Impostos i despeses de la compra:
42.097 €
Cost total de l'immoble:
702.097 €
Estalvi aportat:
132.000 €
Import de la hipoteca:
570.097 €
Interessos totals:
240.829 €
Cost total amb hipoteca
942.926 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




