Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 98 m²
Pis en venda a Avenida Ciudad de Cádiz, 51, El Sabinar – Urbanizaciones – Las Marinas – Playa Serena
Roquetas de Mar
BAJO EN SUBASTA de 98m2 construidos más una terraza en la parte trasera de 33m2, del edificio número DOS, sobre la parcela Dos de un Complejo Inmobiliario Privado, denominado "VILLA ROMANA", sobre la parcela H1 del Plan Parcial Playa Serena Sur, hoy U.E. 96 del P.G.O.U., del término de Roquetas de Mar, distribuida en hall y distribuidor, salón, comedor, cocina, tres dormitorios y dos cuartos de baño
Llámanos y te informaremos
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
296 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
296 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
85.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.841 €
Cost total de l'immoble:
91.841 €
Estalvi aportat:
17.000 €
Import de la hipoteca:
74.841 €
Interessos totals:
31.615 €
Cost total amb hipoteca
123.456 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.