Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 77 m²
Pis en venda a Doctor Fleming, Centre - Nucli Antic
Premià de Mar
Inmueble arrendado con contrato de arrendamiento vigente en el que se subrogará el comprador. ALQUILER SOCIAL
Actualmente, no es posible realizar visitas al interior del inmueble. Las fotografías pueden no reflejar el estado actual de la propiedad.
Fecha de fin de contrato: 09/2028
Práctico piso en Premia de Mar, Barcelona, ideal para familias.
La vivienda dispone de una superficie de 59 m² construidos distribuidos en tres habitaciones, salón-comedor, cocina y un aseo. Está ubicado en el corazón de Premia de Mar y cerca de la Platja de La Descàrrega, en sus alrededores encontramos el centro sanitario CAP Premià de Mar - Doctor Gasol, la Escola El Pilar, supermercados, bancos, bibliotecas, farmacias, oficinas de correos, centros deportivos y la estación de tren Premià de Mar. Cuenta con fácil acceso a Autopista del Maresme.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
448 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
448 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
124.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.303 €
Cost total de l'immoble:
138.303 €
Estalvi aportat:
24.800 €
Import de la hipoteca:
113.503 €
Interessos totals:
47.948 €
Cost total amb hipoteca
186.251 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.