Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 69 m²
- Baixos
Apartament en venda a Urbanizacion Ría del Pas, Boo
Piélagos
En Boo de Piélagos, se vende apartamento a un paso de las maravillosas playas de Liencres. En un entorno natural entre pinos. Urbanización privada con piscina.
Estupenda comunicación por autovía hacia Santander y Torrelavega.
Ideal como inversión, segunda residencia o vivienda habitual.Puede informarse y concertar visita respondiendo a éste anuncio, llamándonos, o acercándose a cualquiera de nuestras Oficinas, en:
- SANTANDER, Calle Juan de Herrera 8
- SOTO DE LA MARINA, Av Marques de Valdecilla 97.
(Impuestos y gastos de escrituración no incluídos en el precio. Sin comisión de agencia para el comprador).
Distribuido en Salón, cocina con terraza y estupendas vistas, dos habitaciones una de ellas con terraza de 13 metros y un baño.
El edificio dispone de ascensor y no hay barreras arquitectónicas.
Fácil aparcamiento en la misma urbanización.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
570 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
570 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
160.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.303 €
Cost total de l'immoble:
176.303 €
Estalvi aportat:
32.000 €
Import de la hipoteca:
144.303 €
Interessos totals:
60.959 €
Cost total amb hipoteca
237.262 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.