Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 90 m²
- 2ª Planta
Apartament en venda a Pedreguer
Pedreguer
Apartamento luminoso con terraza y plaza de parking en La Sella, a minutos del Club de Golf.
Se vende precioso apartamento de 72,5 m² útiles construido en 2005, ubicado en la prestigiosa urbanización La Sella.
La vivienda cuenta con 2 amplias habitaciones dobles, ambas con armarios empotrados, y 2 baños completos, uno de ellos en suite en la habitación principal.
Destaca su agradable terraza de 25 m², ideal para disfrutar del clima mediterráneo, desayunar al aire libre o relajarse con vistas a la zona verde.
Incluye plaza de parking privada y dispone de piscina comunitaria con duchas y aseos.
Un apartamento perfecto tanto como primera vivienda como para inversión o segunda residencia, en una de las zonas más demandadas y tranquilas de la zona, rodeada de naturaleza y con todos los servicios cercanos.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Piscina
- Serv. porteria
- Internet
- Alarma
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
894 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
894 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
249.000 €
Impostos i despeses de la compra:
26.971 €
Cost total de l'immoble:
275.971 €
Estalvi aportat:
49.800 €
Import de la hipoteca:
226.171 €
Interessos totals:
95.543 €
Cost total amb hipoteca
371.514 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.