Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 275 m²
Casa o xalet en venda a El Terreno
Palma de Mallorca
En el codiciado barrio del Terreno, en Palma de Mallorca, se alza esta joya inmobiliaria: un chalet único de 186 m² más 69 m² dedicados a una elegante biblioteca y una exclusiva sala de cine. Dispone de piscina privada, zona de solárium y cuatro plazas de aparcamiento. Equipado con sistema integral de climatización frío-calor y acabados de alta gama, ofrece espectaculares vistas directas a la bahía de Palma. Esta propiedad aúna privacidad, confort y distinción en una ubicación privilegiada, a escasos minutos del Paseo Marítimo, del puerto deportivo, del aeropuerto y de prestigiosos campos de golf. El barrio, en plena revitalización, cuenta con todos los servicios esenciales, colegios internacionales y una vibrante vida cultural. A pocos metros del castillo de Bellver.
A 20 minutos del aeropuerto internacional de Palma y a 25 minutos de campo de golf
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:45 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:123 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Traster
- Piscina
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
7.151 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
7.151 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
2.100.000 €
Impostos i despeses de la compra:
129.785 €
Cost total de l'immoble:
2.229.785 €
Estalvi aportat:
420.000 €
Import de la hipoteca:
1.809.785 €
Interessos totals:
764.517 €
Cost total amb hipoteca
2.994.302 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.