Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 130 m²
- 1116 m² terreny
Casa o xalet en venda a Es Pil·larí
Palma de Mallorca
Chalet en solar de 1.116m2 aprox. , 130m² aprox. construidos en 1 planta, gran salón comedor de 30m2 aprox. con chimenea, cocina office de 18 m² aprox. amueblada, coladuria, 4 habitaciones, armario, 2 baños, suelos de gres porcelánico, carpintería interior de lacada blanca, climalit, aire acondicionado por conducto, terraza de 300 m² aprox. zona de garaje de 123m² aprox. para varios coches, jardín, piscina tipo safareig. Calificación G. Registro 85360.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:67 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:19.5 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.000 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.000 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
880.000 €
Impostos i despeses de la compra:
55.297 €
Cost total de l'immoble:
935.297 €
Estalvi aportat:
176.000 €
Import de la hipoteca:
759.297 €
Interessos totals:
320.754 €
Cost total amb hipoteca
1.256.051 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.