Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 118 m²
Pis en venda a Carrer del Marquès de la Fontsanta, 61, Marquès de Fontsanta
Palma de Mallorca
Luminoso y amplio piso recién reformado.
Buenas calidades, todas las instalaciones nuevas. Tres habitaciones con baño privado cada una de ellas. Un aseo en la zona común. Posibilidad de recuperar la cuarta habitación. Aire acondicionado por conductos en todas las estancias. Radiadores de diseño, calefacción a gas natural. No hay parking. Abstenerse inmobiliarias. Disponible a partir de noviembre
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.742 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.742 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
510.000 €
Impostos i despeses de la compra:
32.947 €
Cost total de l'immoble:
542.947 €
Estalvi aportat:
102.000 €
Import de la hipoteca:
440.947 €
Interessos totals:
186.272 €
Cost total amb hipoteca
729.219 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




