Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 60 m²
- 2ª Planta
Apartament en venda a Calle Cant Dels Ocells, Calella de Palafrugell
Palafrugell
Apartamento con vista al mar situado en la zona del Golfet, en Calella de Palafrugell. A sólo 100 metros de la playa del Golfet. En planta segunda, consta de salón- comedor con chimenea y acceso a terraza con bonitas vistas al mar, cocina, 2 habitaciones dobles y 1 baño. Comunidad con jardín mediterráneo, zona de parking y piscina Superficie: 60 m2 Orientación: Sureste. Año construcción: 1966 Gastos de comunidad: 350 €/trimestre GASTOS DE COMPRA: 10% ITP + NOTARIO + REGISTRO
#ref:10510
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.039 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.039 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
290.000 €
Impostos i despeses de la compra:
31.071 €
Cost total de l'immoble:
321.071 €
Estalvi aportat:
58.000 €
Import de la hipoteca:
263.071 €
Interessos totals:
111.130 €
Cost total amb hipoteca
432.201 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.