Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 210 m²
- 600 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Colegio San Ignacío, 70, Corredoría - La Carisa - Prado de La Vega
Oviedo
PAREADO PRADO DE LA VEGA con cuatro dormitorios y tres baños 210 m2 de vivienda, además de porche, terraza solárium y garaje para dos coches en una parcela de 600 m2. Disfrute de las ventajas de una vivienda con parcela independiente, con las comodidades de vivir en la ciudad con todos los servicios a nuestro alrededor.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:60 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:30 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Suite - amb bany
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.092 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.092 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
599.000 €
Impostos i despeses de la compra:
50.267 €
Cost total de l'immoble:
649.267 €
Estalvi aportat:
119.800 €
Import de la hipoteca:
529.467 €
Interessos totals:
223.666 €
Cost total amb hipoteca
872.933 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.