Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 250 m²
Casa o xalet en venda a Calle la Canal, 10a, Ogíjares
Ogíjares
Casa pareada, ubicada en la entrada de Ogijares a 2 minutos del PTS, en calle sin salida, muy silenciosa y tranquila. A 200 m de Mercadona, farmacia, comercios.. .Consta de un semisótano de 50 m2 diáfano y cuarto de calderas y almacén contiguo. En primera planta, se un encuentra un amplio salón con chimenea de unos 30m2; una cocina-comedor recién amueblada y electrodomésticos nuevos; un baño completo; y un dormitorio. En la segunda planta, se encuentran 3 dormitorios, de 18, 14 y 13 m2, un baño completo y una terraza. Aire acondicionado en salon y dormitorios. Patio delantero, lateral y trasero de 170 m2. el cual tiene un aseo independiente y una barra americana, con toma de agua y luz. Acceso a la cochera con puertas automaticas, orientacion Norte Este Sur
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:113 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:20 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.177 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.177 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
340.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.999 €
Cost total de l'immoble:
365.999 €
Estalvi aportat:
68.000 €
Import de la hipoteca:
297.999 €
Interessos totals:
125.885 €
Cost total amb hipoteca
491.884 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




