Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 120 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Avenida del Pinar, La Dehesa - El Pinar
Navalcarnero
LR VIVIENDAS VENDE PISO MUY LUMINOSO, totalmente exterior y de esquina en zona El Pinar en Navalcarnero. Está distribuido en salón independiente, amplia terraza, cocina equipada con encimera de piedra y tendedero, tres habitaciones con armarios empotrados y 2 baños.Todas las estancias tienen ventanas climalit, suelos de tarima y AACC por conductos. La vivienda se encuentra dentro de urbanización cerrada con zonas comunes, zonas ajardinadas, piscina comunitaria. Además tiene 2 plazas de garaje y trastero incluídos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Piscina comunitària
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.127 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.127 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
329.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.939 €
Cost total de l'immoble:
350.939 €
Estalvi aportat:
65.800 €
Import de la hipoteca:
285.139 €
Interessos totals:
120.453 €
Cost total amb hipoteca
471.392 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.