Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 310 m²
- 1200 m² terreny
Casa o xalet en venda a Zarandona
Murcia Capital
Consulta francoinmobiliaria y descubre mas info. Magnifica vivienda, con calidades de primera y situada en un entorno privilegiado, rodeada de huerta y a pocos minutos del centro de Murcia. Ubicada en Cabezo de Torres.
Nada menos que180m2 toda en planta con ventanas climalit oscilobatientes con mosquiteras, en la zona de descanso encontramos 4 dormitorios, 2 baños y 1 aseo. Tiene una amplísima cocina y salón y una estupenda buhardilla de 45m2 con 1 dormitorio, baño y terraza, para los invitados o para trabajar. Sótano de 85m2.En el exterior encontraras dos porches, huerto, jardín, piscina con sistema de electrolisis. Vivienda energéticamente eficiente, ya que tiene instaladas placas solares y con CCE TIPO B. Entrada al chalet por dos calles. Ven a verla, nos adaptamos a tu horario.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
SolarEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:42 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:7 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.420 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.420 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
695.000 €
Impostos i despeses de la compra:
56.360 €
Cost total de l'immoble:
751.360 €
Estalvi aportat:
139.000 €
Import de la hipoteca:
612.360 €
Interessos totals:
258.682 €
Cost total amb hipoteca
1.010.042 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.