- 3 habs.
- 2 banys
- 210 m²
- 115 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Juan de Palma, 2a, Morón de la Frontera
Morón de la Frontera
CASA LOCAL COMERCIAL de 100 m2 en inmejorable zona de Morón, a 5 minutos a pie del Centro, cerca de la Alameda, Puerta Sevilla, iglesia de la Victoria, etc. Multitud de comercios en las proximidades, así como varios restaurantes y bares. Vivienda independiente con 3 habitaciones, 1 baño, vestibulo, salon-comedor, azotea con habitación para lavadero-trastero en azotea y terraza exterior. Dispone tambien de local comercial en planta baja con baño, perfectamente utilizable, para alquilar a negocios o para garage.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:1 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Traster
- Pati
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
485 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
485 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
139.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.633 €
Cost total de l'immoble:
150.633 €
Estalvi aportat:
27.800 €
Import de la hipoteca:
122.833 €
Interessos totals:
51.889 €
Cost total amb hipoteca
202.522 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




