Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 144 m²
Casa adosada en venda a Riviera del Sol
Mijas
En venta: una impresionante casa adosada de 4 dormitorios y 3 baños ubicada en la exclusiva urbanización Riviera del Sol. La propiedad se encuentra en perfecto estado, lista para entrar a vivir, con interiores amplios y luminosos y acabados de alta calidad. Ofrece impresionantes vistas al mar desde varias estancias, lo que la convierte en un hogar ideal tanto para vivir todo el año como para disfrutar de vacaciones inolvidables.
La vivienda forma parte de una tranquila comunidad con piscina compartida y jardines ajardinados, a solo unos minutos de la playa, tiendas, restaurantes y todos los servicios esenciales. Una oportunidad única para quienes buscan comodidad, una ubicación privilegiada y una calidad de vida excepcional en la costa.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Piscina
- Suite - amb bany
- Gimnàs
- Internet
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.045 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.045 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
599.000 €
Impostos i despeses de la compra:
38.287 €
Cost total de l'immoble:
637.287 €
Estalvi aportat:
119.800 €
Import de la hipoteca:
517.487 €
Interessos totals:
218.605 €
Cost total amb hipoteca
855.892 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.