Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 81 m²
- Baixos
Apartament en venda a Calle del Jinete, Hipódromo - Cerrado del Águila
Mijas
Luminoso apartamento de 2 dormitorios y 2 baños, con una amplia terraza ideal para relajarse y disfrutar del clima de la Costa del Sol. El salón-comedor se integra con una cocina amueblada y equipada con electrodomésticos principales, todo con un diseño moderno y funcional.
La vivienda ofrece aerotermia, aire acondicionado y excelentes calidades en acabados. Además, incluye plaza de garaje y trastero.
En las zonas comunes podrás disfrutar de piscina, amplios jardines, gimnasio, área de yoga y mindfulness, sala gourmet y espacios deportivos al aire libre.
Situado en una ubicación privilegiada, entre el mar y la montaña, a solo 25 minutos de Marbella y con fácil acceso a Málaga, playas, campos de golf y puertos deportivos.
¡Un lugar perfecto para vivir o invertir con todo lo que necesitas al alcance de la mano!
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
BéAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Traster
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
990 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
990 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
289.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.411 €
Cost total de l'immoble:
308.411 €
Estalvi aportat:
57.800 €
Import de la hipoteca:
250.611 €
Interessos totals:
105.867 €
Cost total amb hipoteca
414.278 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.