- 3 habs.
- 3 banys
- 135 m²
Casa adosada en venda a Calle Tres de Abril, 1, Manzanilla
Manzanilla
SIN INMOBILIARIAS
casa VPO de 135m2 ubicada en la localidad de Manzanilla, Huelva.
La casa consta de 2 plantas,
planta baja: con salón comedor, cocina independiente, aseo, recibidor con acceso directo a la cochera y patio con amplio lavadero con zona de almacenaje.
primera planta: con 3 habitaciones y 2 baños, uno de ellos en habitación principal. La habitación principal además del baño tiene acceso directo a la terraza.
Vivienda bien ubicada, cerca de la iglesia, a escasos minutos de Chucena y a unos 40 minutos de Sevilla.
Gastos generados de la transmisión, notaria, registro e impuestos NO INCLUIDOS.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
386 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
386 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
110.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.603 €
Cost total de l'immoble:
119.603 €
Estalvi aportat:
22.000 €
Import de la hipoteca:
97.603 €
Interessos totals:
41.231 €
Cost total amb hipoteca
160.834 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




