Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 48 m²
- 3ª Planta
Àtic en venda a Diego de Vergara, Los Castillejos - La Trinidad
Málaga Capital
Loft totalmente reformado en última planta, la cocina se entrega a estrenar y equipada con todos los electrodomésticos, suelos de tarima y baño con plato ducha, exterior con orientación este, tiene un terraza privativa de 31 m2.
Tenemos varios pisos en venta en este edificio, un total de 6 loft desde 190.000,00€.
A 15 minutos del Centro Histórico, bus y futura parada de Metro. Colegios, supermercado, hospitales....
En cumplimiento del Decreto de la Junta de Andalucía 218 / 2005 del 11 de Octubre, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales, los impuestos (ITP, IVA) y otros gastos inherentes a la compra, no están incluidos en el precio
. HONORARIOS DE LA AGENCIA INMOBILIARIA INCLUIDOS EN EL PRECIO DE VENTA. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:56 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:57 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Cuina Office
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
824 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
824 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
240.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.471 €
Cost total de l'immoble:
256.471 €
Estalvi aportat:
48.000 €
Import de la hipoteca:
208.471 €
Interessos totals:
88.065 €
Cost total amb hipoteca
344.536 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.