Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 55 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Avenida Carlos Haya, Carranque - Haza Cuevas
Málaga Capital
Piso de 55 m2 en venta en la zona de Carlos Haya. Consta de un dormitorio amplio, cocina americana y salón dando paso al patio. NO INCLUYE las 2 plazas de garaje y trastero
Una ubicación céntrica, con todo tipo de servicios cerca: supermercados, comercios, centros de salud, Hospital Carlos Haya, zonas Universitarias y líneas de transporte.
Ideal tanto para vivienda habitual como inversión.
Llámanos y pide tu visita. NO PIERDAS LA OPORTUNIDAD!
En Casa Plus Inmobiliaria le conseguimos la mejor financiación para su vivienda, además de ofrecer servicios de reformas y alquiler. ¡CONTÁCTENOS!
En cumplimiento del Decreto de la Junta de Andalucía 218/2005, de 11 de octubre, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales, HONORARIOS DE AGENCIA e ITP no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Traster
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
755 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
755 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
220.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.196 €
Cost total de l'immoble:
235.196 €
Estalvi aportat:
44.000 €
Import de la hipoteca:
191.196 €
Interessos totals:
80.768 €
Cost total amb hipoteca
315.964 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.