Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 63 m²
- Baixos
Pis en venda a Cl Cl Monroy , Las Águilas
Madrid Capital
Piso en AGUILAS, con 63 m² construidos, 3 dormitorios, 1 baños, ocupado, exterior, planta Baja, ascensor, gastos de comunidad/mes de 70 €, cuota ibi: 255,83€.
INMUEBLE EN RENTABILIDAD... OJO IMPORTANTE NO ES VISITABLE
SE VENDE CON UN CONTRATO DE ALQUILER HASTA EL 2031 ACTUALMENTE PAGAN 302,32€
Oportunidad sólo para inversores. Debido al estado ocupacional del activo, no se pueden realizar visitas al mismo. Piso de 63 m² en venta, situado en Madrid. Construido en 1968, este piso dispone de una superficie de 63 m² y se distribuye en varias estancias. La vivienda se localiza a pocos metros de la estación del tren, cuenta con paradas de autobús próximas con las líneas 39, 139 y N19 y mediante el acceso viario A-5 a pocos minutos. La zona dispone de equipamiento variado, bares, restaurante, colegio, centro comercial, instituto, etc.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
541 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
541 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
157.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.323 €
Cost total de l'immoble:
168.323 €
Estalvi aportat:
31.400 €
Import de la hipoteca:
136.923 €
Interessos totals:
57.841 €
Cost total amb hipoteca
226.164 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.