Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 57 m²
Pis en venda a Calle de Dulce Chacón, Virgen del Cortijo - Manoteras
Madrid Capital
Bonito apartamento de lujo en edificio representativo .Una zona de las mas prestigiosas de madrid,Isla chamartin,tidas las comunicaciones a la puerta(metro ,tren ligero ,a 300m. Maravillosas vistas,gimnasio y salas polivalentes,2 piscinas pistas de padel seguridad 24 h,conserjeria.Piso actualizado hace un mes,con altas calidades en suelos,alicatado,puertas macizas,puerta acorazada,muebles de cocina y electrodomesticos,alta gama, Miele lavadora,secadora,vitroceramica induccion,horno-microhondas,por aire de ultima genaracion,lavavajillas.Todo a estrenar.Saneamientos roca alta gama,ducha hidromasaje termostatica.Vistas espectaculares planta 16.NEGOCIABLE
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAntiguitat
5 a 10 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Traster
- Z. Comunitària
- Piscina
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Videointerfòn
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.497 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.497 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
438.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.479 €
Cost total de l'immoble:
466.479 €
Estalvi aportat:
87.600 €
Import de la hipoteca:
378.879 €
Interessos totals:
160.052 €
Cost total amb hipoteca
626.531 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




