Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 80 m²
Dúplex en venda a Calle Juan Ramón Jiménez, 50, Centro
Los Alcázares
Vendo dúplex/adosado con 7 metros de fachada en Los Alcázares ( Murcia). Excelente ubicación, con farmacia, supermercado cercanos a la vivienda. Excelente luminosidad. Consta de dos plantas, 4 habitaciones, dos baños completos con mamparas, cocina totalmente amueblada, balcón, patio interior con lavadero techado. Suelo gres, caldera eléctrica, armarios empotrados, garaje interior con puerta. Rejas y persianas en toda la vivienda.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:1 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
628 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
628 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
179.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.776 €
Cost total de l'immoble:
194.776 €
Estalvi aportat:
35.800 €
Import de la hipoteca:
158.976 €
Interessos totals:
67.157 €
Cost total amb hipoteca
261.932 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




