Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 70 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Oeste
Logroño
Se vende piso situado en la Zona Oeste, muy luminoso gracias a su orientación sur y completamente exterior.
La vivienda se distribuye en salón, tres habitaciones, un baño con ventana y cocina totalmente montada. Desde la cocina se accede a un balcón cerrado, ideal para utilizar como zona de almacenaje o trastero adicional.
El piso se encuentra en una primera planta sin ascensor, dentro de un edificio que cuenta con la ITE pasada y ha sido rehabilitado.
Una buena oportunidad tanto como vivienda habitual como para inversión.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ElectricitatEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
313 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
313 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
90.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.141 €
Cost total de l'immoble:
97.141 €
Estalvi aportat:
18.000 €
Import de la hipoteca:
79.141 €
Interessos totals:
33.432 €
Cost total amb hipoteca
130.573 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.