Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 100 m²
Pis en venda a Avinguda D'artesa, La Bordeta
Lleida Capital
Se vende un piso en la bordeta de 100m,tiene 3 habitaciones grandes,un comedor bastante grande,un balcón por la zona de la cocina muy largo y otro por la zona del comedorhabitación el piso es muy soleado,también tenemos la opción de venderlo con los muebles. Abajo hay un trastero para las bicis,carros..etc y otro cuarto propio arriba.el piso está en 3r planta sin ascensor y muy tranquilo.
Consulta precio al número
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:0.01 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:0.02 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Traster
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- TV
- Balcó
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
897 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
897 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.071 €
Cost total de l'immoble:
277.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
227.071 €
Interessos totals:
95.923 €
Cost total amb hipoteca
372.994 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




