Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 82 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a José María Pereda, El Ejido - Santa Ana
León Capital
Se vende primero con ascensor de 82m2 distribuidos en 2 habitaciones, salón grande con terraza, cocina reformada y baños completos también reformados. El piso está actualizado en gran medida, en algunos sitios de tienen doble ventana y en otros solo una de aluminio de doble cristal, calefacción central de gasóleo y trastero en el sótano.
El inmueble se ubica en la calle José María Pereda, en una bocacalle de Pendón de Baeza, donde se ubican negocios de todo tipo, con buenas conexiones con la universidad y con el centro.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
GasoilEstat
Molt béPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
616 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
616 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
179.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.643 €
Cost total de l'immoble:
191.643 €
Estalvi aportat:
35.800 €
Import de la hipoteca:
155.843 €
Interessos totals:
65.834 €
Cost total amb hipoteca
257.477 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.