Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 85 m²
Casa adosada en venda a El Zabal - Santa Margarita
La Línea de la Concepción
Casa adosada en venta – Zona C/ Jacaranda, La Línea, 195.000€Se vende casa adosada de 85 m² situada en una zona tranquila cerca de C/ Jacaranda, en La Línea de la Concepción.La vivienda se distribuye en:3 habitaciones1 baño completo1 aseoCocina totalmente equipadaSalón amplio y luminosoPatio privado de aproximadamente 9 m²Ideal para familias o como inversión.Venta en exclusiva en Tecnocasa. ¡Ven e infórmate! Pásate por nuestra oficina en Calle San Pablo nº 48, La Línea de la concepción o al teléfono Nuestro departamento financiero realiza estudios sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
671 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
671 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
195.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.696 €
Cost total de l'immoble:
208.696 €
Estalvi aportat:
39.000 €
Import de la hipoteca:
169.696 €
Interessos totals:
71.686 €
Cost total amb hipoteca
280.382 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.