Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 57 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Avinguda Miraflores, La Florida
L'Hospitalet de Llobregat
Vivienda actualmente alquilada con rentabilidad desde el primer día. Piso de 57 m² construidos, distribuido en 2 habitaciones y 1 baño. Dispone de balcón y patio. Se trata de un primero real de altura. Ubicado en una zona bien comunicada y con todos los servicios, con alta demanda de alquiler. Precio de venta: 192.500 €. Renta actual: 955 € al mes (11.460 € anuales). Rentabilidad bruta aproximada: 5,95 %. Contrato de alquiler vigente hasta el 15/03/2030. Importante: inmueble actualmente alquilado. Las fotografías pueden no reflejar el estado actual de la vivienda. Operación orientada a personas que quieran obtener una rentabilidad . El precio no incluye impuestos ni gastos de compraventa (ITP o IVA según proceda, notaría, registro, gestoría u otros gastos que correspondan al comprador).
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalEstat
BéPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:172 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:36 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Parquet
- Pati
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
692 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
692 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
192.500 €
Impostos i despeses de la compra:
21.246 €
Cost total de l'immoble:
213.746 €
Estalvi aportat:
38.500 €
Import de la hipoteca:
175.246 €
Interessos totals:
74.030 €
Cost total amb hipoteca
287.776 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.