Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 122 m²
- 1ª Planta
Dúplex en venda a El Altillo
Jerez de la Frontera
INMOBILIARIA RIVAS & GARCÍA les ofrece en exclusiva piso en venta en zona norte, Residencial Antares. Consta de tres plantas, encontramos en planta baja salón-comedor, cocina amueblada y equipada con electrodomésticos, un aseo y acceso al patio interior. En planta primera, nos encontramos dos amplios dormitorios, originalmente eran tres , el principal con vestidor y un baño completo con placa de ducha y en última planta, un dormitorio y acceso a la terraza, donde podrá disfrutar de momentos inolvidables. Reformado. A/Acondicionado frío y calor en el salón y en los tres dormitorios . Termo eléctrico. Plaza de garaje subterránea incluidos en el precio. Primera planta con ascensor. Venga a verlo, no pierda la oportunidad.
De acuerdo con lo previsto en el Decreto 218/2005, de 11 de octubre, se informa al cliente que los gastos notariales, registrales, I. T. P. , honorarios profesionales de intermediación, gastos financieros, y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio.
Documento D. I. A. a disposición del consumidor según Decreto 218/2005 Junta de Andalucía.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Zona Infantil
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
925 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
925 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
269.900 €
Impostos i despeses de la compra:
18.265 €
Cost total de l'immoble:
288.165 €
Estalvi aportat:
53.980 €
Import de la hipoteca:
234.185 €
Interessos totals:
98.928 €
Cost total amb hipoteca
387.093 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.