Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 138 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Centro
Illescas
Inmueble alquilado en la actualidad con contrato de arrendamiento vigente hasta el 13 de Julio del 2.027. Inmueble con ubicación inmejorable!!! Según accedemos a la vivienda, nos encontramos con el hall, de 6 m2., desde el que entramos a todas las estancias del inmueble: salón, de 30 m2., cocina, de 11 m2., con despensa en su interior, tres dormitorios y dos baños. La vivienda también consta de una terraza de 3 m2. Paredes de gotelé, suelos de gres, ventanas climalit, puertas de roble y calefacción de gas natural. En el salón, se ubica una bomba de aire frío/calor. La finca no dispone de ascensor. No dude en contactar con nosotros para visitar!!! Financiamos hasta el 100% !!!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:183 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:31 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
649 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
649 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
182.342 €
Impostos i despeses de la compra:
18.407 €
Cost total de l'immoble:
200.749 €
Estalvi aportat:
36.468 €
Import de la hipoteca:
164.280 €
Interessos totals:
69.398 €
Cost total amb hipoteca
270.147 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.