Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 240 m²
- 113 m² terreny
Casa o xalet en venda a Huétor Tájar
Huétor Tájar
Bajada de precio!!
Casa ubicada en Ronda Norte de Huétor, entre colegio San Isidro-Casa la Cultura con 240 m2 y muy buenas calidades.
Totalmente amueblada, se distribuye en planta baja en salón, cocina, despensa, lavadero y un baño y una habitación de trabajo con posibilidad de convertirla en dormitorio en planta baja. Garaje y trastero. Y en la planta de arriba tiene 4 dormitorios muy amplios , tanto es así, que el de los niños tiene 2 pares de literas dobles, colocadas una al lado de otra, (como se ve en la imagen) no enfrente . Tiene terrazas, patios y balcón con lo que la casa es muy soleada. Tiene una instalación de Biomasa último modelo. Y otra particularidad es que y tiene los aislamientos acústicos y térmicos que tiene toda la casa.
Ven a verla!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Alarma
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
692 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
692 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
199.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.926 €
Cost total de l'immoble:
214.926 €
Estalvi aportat:
39.800 €
Import de la hipoteca:
175.126 €
Interessos totals:
73.979 €
Cost total amb hipoteca
288.905 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.