Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 55 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Barrio Brañavieja, Hermandad de Campoo de Suso
Hermandad de Campoo de Suso
* AHORA NO DISPONIBLE * BRAÑAVIEJA. Junto Hotel La Corza. Edificio más próximo a los telesillas. 55 m2. 1 dormitorio. Salón. Cocina. Baño. Vistas despejadas a las montañas. Sur. Calefacción individual con suelo radiante. Chimenea de leña en el salón. Plaza de garaje y trastero. Zonas verdes y barbacoa. Conserje durante todo el año. Honorarios a propietarios, en esta zona, 2.000€ y a compradores 0. Somos los más competitivos del mercado. VALORAMOS GRATUITAMENTE SU PROPIEDAD.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Traster
- Serv. porteria
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
196 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
196 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
54.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.501 €
Cost total de l'immoble:
60.501 €
Estalvi aportat:
10.800 €
Import de la hipoteca:
49.701 €
Interessos totals:
20.995 €
Cost total amb hipoteca
81.496 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.