Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 288 m²
- 174 m² terreny
Casa adosada en venda a Carrer Primer Marquès Franqueses, Lledoner
Granollers
Casa de 288 m2 construidos, en el zona muy bien ubicada de Granollers, compuesta de dos viviendas anexadas, ideal tanto para vivienda familiar como para inversión. La vivienda más actualizada se compone de : Garaje de 60 m2, Salón comedor con chimenea, salida a terraza soleada de 50 m2, cocina equipada, baño completo, 3 dormitorios dobles exteriores.
La Casa anexada mantiene su estructura original y tiene una superfície de 170 m2 con patio y múltiples posibilidades de reforma y redistribución
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:168 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:56 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Internet
- Alarma
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.431 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.431 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
400.000 €
Impostos i despeses de la compra:
42.199 €
Cost total de l'immoble:
442.199 €
Estalvi aportat:
80.000 €
Import de la hipoteca:
362.199 €
Interessos totals:
153.006 €
Cost total amb hipoteca
595.205 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.