Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 99 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a Tres Torres
Granollers
Se vende acogedora planta baja en zona Tres Torres de Granollers.
La vivienda cuenta con 2 amplias habitaciones (una de ellas suite), con posibilidad de convertirla en 3 y 2 baños completos.
El salón-comedor tiene acceso directo a una amplia terraza privada de unos 80 m2, ideal para disfrutar del aire libre, desayunos, cenas o momentos de relax.
La cocina es práctica y bien distribuida, con suficiente espacio de almacenamiento y con lavadero.
Armarios empotrados.
Dispone de calefacción gas, suelos de parquet, cerramientos de aluminio.
Vivienda toda exterior.
Situada en zona Tres Torres, a pocos minutos de la Ronda Sud, el Palacio de Deportes de Granollers, cadenas de fast food y la estación de tren Granollers Centre. Además, a tan solo 15 minutos andando de La Porxada y del centro de Granollers, donde encontrarás todas las tiendas, bares y servicios. Una zona tranquila pero perfectamente conectada con todo lo que necesitas.
Una oportunidad perfecta para vivir con confort, adaptando la vivienda a tus necesidades y disfrutando de su terraza privada.
Es ven acollidora planta baixa a la zona Tres Torres de Granollers.
L´habitatge compta amb 2 àmplies habitacions (una d´elles suite), amb possibilitat de convertir-la en 3 i 2 banys complets.
El saló-menjador té accés directe a una àmplia terrassa privada de uns 80 m2, ideal per gaudir de l´aire lliure, esmorzars, sopars o moments de relax.
La cuina és pràctica i ben distribuïda, amb prou espai d'emmagatzematge i amb safareig.
Armaris encastats.
Disposa de calefacció gas, terres de parquet, tancaments dalumini.
Habitatge tot exterior.
Situada a Tres Torres, a pocs minuts de la Ronda Sud, el Palau d'Esports de Granollers, cadenes de fast food i l'estació de tren Granollers Centre. A més, a tan sols 15 minuts caminant de La Porxada i del centre de Granollers, on trobareu totes les botigues, bars i serveis. Una zona tranquil·la però perfectament connectada amb tot allò que necessites.
Una oportunitat perfecta per viure amb confort, adaptant l'habitatge a les teves necessitats i gaudint de la terrassa privada.
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:53 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:254 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Suite - amb bany
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.057 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.057 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
295.000 €
Impostos i despeses de la compra:
31.571 €
Cost total de l'immoble:
326.571 €
Estalvi aportat:
59.000 €
Import de la hipoteca:
267.571 €
Interessos totals:
113.031 €
Cost total amb hipoteca
439.602 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.