Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
- 1 hab.
- 1 bany
- 48 m²
Pis en venda a Agudes, Santa Eugènia
Girona Capital
OPORTUNIDAD INVERSORES – PRODUCTO BANCARIO en Girona (Sta. Eugènia, c/ de les Agudes 8-10): Promocion de viviendas de 1 y 2 dormitorios con cocina-comedor abiertos, baño completo y plaza de aparcamiento en el mismo edificio. Edificio de 2008 con elementos comunes en muy buen estado y ascensor operativo; los pisos pueden requerir pequeñas intervenciones interiores. Ubicación práctica y consolidada, en el corazón de Santa Eugènia: rodeada de comercio de proximidad, servicios sanitarios y educativos, mercado municipal y zonas verdes; a pocos minutos del centro de Girona en bicicleta o autobús, con buenos accesos a las principales vías (N-II/AP-7) y conexiones de transporte público hacia la estación de tren. Zona con alta demanda de alquiler, ideal para pequeños y grandes inversores. Precios desde 115.900 €. Ref. RENT11. Llama para visitar la promoción y haz tu propuesta.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Traster
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
431 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
431 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
119.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.803 €
Cost total de l'immoble:
132.803 €
Estalvi aportat:
23.800 €
Import de la hipoteca:
109.003 €
Interessos totals:
46.047 €
Cost total amb hipoteca
178.850 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Contrata luz y gas online, sin permanencia