Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 7 habs.
- 2 banys
- 386 m²
- 1500 m² terreny
Casa o xalet en venda a Playa de Gandia
Gandia
Grupo Avis inmobiliaria vende espectacular chalet en la playa de Gandia.
La casa de 386m2 construidos esta distribuida en 3 plantas, dispone de 2 salones, 7 habitaciones, 2 baños, 2 cocinas, varias terrazas, armarios empotrados, chimenea, barbacoa, lavanderia, garaje, etc. La vivienda esta construida en 1995 con materiales de alta calidad y esta en buenas condiciones de conservación para entrar a vivir.
La parcela de 1500m2 cuenta con zona ajardinada, arboles frutales, zona de barbacoa y recreo, piscina propia, aparcamiento para varios coches, etc.
Nuestro chalet se encuentra en la playa de Gandia en una urbanizacion privilegiada a unos metros del mar Mediterráneo.
Visítanos en www.grupoavis.com, Ref. 0967.
Aprovecha la oportunidad y llámanos para visitarlo.
Disponemos de una amplia cartera de viviendas de entidades bancarias, pisos, apartamentos, casas, chalets, terrenos, solares, fincas, locales, infórmese sin compromiso en el +34 744 622 788, whatsapp +34 643 346 838, suscríbase en nuestra web y síganos en las redes sociales para enterarse de las últimas novedades.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Piscina
- Alarma
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.571 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.571 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.000.000 €
Impostos i despeses de la compra:
103.785 €
Cost total de l'immoble:
1.103.785 €
Estalvi aportat:
200.000 €
Import de la hipoteca:
903.785 €
Interessos totals:
381.791 €
Cost total amb hipoteca
1.485.576 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.