Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 980 m²
Casa o xalet en venda a Escalona
Escalona
Acogedora casa chalet situado en urbanización ribera de alberche cerca del río y cerca de playa de alberche, tiene todo lo necesario para disfrutar del aire libre, la parcela tiene 870m2 con una casa recién reformado de 130m2 compuesta por 3 habitaciones y 2 salones con chimenea garaje grande para meter el coche con acceso a la casa, tiene una pequeña piscina para los peques y un pozo construido siempre lleno de agua, ideal para disfrutar de fines de semana vacaciones e incluso para vivir supermercados como dia y despensa cerca a 5min,torrijos a 20min, tiene luz y agua
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
271 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
271 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
75.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.491 €
Cost total de l'immoble:
83.491 €
Estalvi aportat:
15.000 €
Import de la hipoteca:
68.491 €
Interessos totals:
28.933 €
Cost total amb hipoteca
112.424 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




