Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 69 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Calle Pagador, 15, Casco Histórico - Ribera del Marisco
El Puerto de Santa María
OCUPADO NO SE PUEDE VISITAR NI HIPOTECAR
SIN COMISIÓN DE AGENCIA
Se desconoce el estado actual de la vivienda.
Inmobiliaria Inmobanco, les presenta piso de 79m² , situado en la primera planta SIN ASCENSOR, distribuidos en 3 habitaciones, 1 baño, salón-comedor y cocina.
Está situado en un entorno consolidado con todos los servicios, cerca de la Iglesia Mayor Prioral y de la plaza de Toros de la localidad.
Este anuncio no es vinculante, puede contener errores, se muestra a título informativo y no contractual.
Para cualquier consulta nuestra oficina se encuentra en calle Moratin nº 4-1 urb. Calicanto 46900 Torrente o si lo prefiere puede llamarnos o enviarnos un whatssap al 690953836, estaremos encantados de poderles ayudar.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
295 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
295 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
84.800 €
Impostos i despeses de la compra:
6.829 €
Cost total de l'immoble:
91.629 €
Estalvi aportat:
16.960 €
Import de la hipoteca:
74.669 €
Interessos totals:
31.543 €
Cost total amb hipoteca
123.172 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.