Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 66 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Centro - Doña Mercedes
Dos Hermanas
Piso situado en la zona de Barriada del Rocío. La vivienda se compone de salón-comedor con terraza y aire acondicionado, cocina amueblada y equipada con electrodomésticos, dos dormitorios y un baño.
FINCA SIN ASCENSOR.
Carpintería exterior en aluminio blanco e interior en madera. Suelos de gres.
Se encuentra muy próximo al centro, a pequeños comercios de la zona, bancos, farmacias, colegios, gasolineras y zonas de ocio.
HONORARIOS AL COMPRADOR NO INCLUIDOS EN EL PRECIO DE VENTA (3.000€ + IVA, 3630€). EN CUMPLIMIENTO DEL DECRETO DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA 218/ 2015 DE 11 DE OCTUBRE, SE INFORMA AL CLIENTE QUE LOS GASTOS NOTARIALES, REGISTRALES, I.T.P., Y OTROS GASTOS INHERENTES A LA COMPRAVENTA NO ESTÁN INCLUIDOS EN EL PRECIO. DOCUMENTO D. I. A. A DISPOSICIÓN DEL COMPRADOR QUE LO SOLICITE.
Especialistas en venta y alquiler de viviendas
Soluciones a su medida
Encuentra más en http: //www.hogaliasoluciones.com
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
4a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
346 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
346 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
98.640 €
Impostos i despeses de la compra:
8.646 €
Cost total de l'immoble:
107.286 €
Estalvi aportat:
19.728 €
Import de la hipoteca:
87.558 €
Interessos totals:
36.987 €
Cost total amb hipoteca
144.273 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.