Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 148 m²
- 386 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Acacias, Cúllar Vega
Cúllar Vega
Casa tipo chalet en Cúllar Vega en urbanización El Ventorrillo, una zona residencial muy tranquila y con la ventaja de estar a tan solo 20 minutos de la capital. Cuenta con 386 m² y 148.00 m2 de superficie de vivienda, distribuidos en tres plantas. En la planta sótano nos encontramos con una amplia zona abierta con uso de garaje y almacenaje. En la planta principal contamos con un amplio salón con grandes ventanales que lo hacen muy luminoso, un aseo y una gran cocina sin amueblar con salida a una terraza por la que se accede al jardín y piscina privados. La última planta está formada por la zona de descanso, tres dormitorios, uno de ellos con baño tipo suite y otro baño más. Propiedad en estado de origen, carpintería interior de pino, suelo de mármol, carpintería exterior de aluminio / climalit. Orientación oeste. Extras: baño en suite, jardín, luminoso, piscina propia, terraza, vistas despejadas.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestCalefacció
GasoilEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:360 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:75 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
902 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
902 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
260.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.271 €
Cost total de l'immoble:
280.271 €
Estalvi aportat:
52.000 €
Import de la hipoteca:
228.271 €
Interessos totals:
96.430 €
Cost total amb hipoteca
376.701 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.