Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 80 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Calle del Libertador Andrés de Santacruz, Sector Sur
Córdoba Capital
Vivienda en venta en la zona del Polígono de Guadalquivir. El piso consta de recibidor , amplio salón independiente , cocina amueblada , distribuidor , donde encontramos un trastero ideal para almacenaje , 3 amplios dormitorios y cuarto de baño reformado con placa de ducha. La vivienda es muy luminosa y alegre . El piso requiere algunas mejoras. Se encuentra en una tercera planta en un edificio sin ascensor.
La ubicación es buena , a las espaldas del centro comercial del Guadalquivir y del Mercadona. Con buena comunicación a cualquier punto de la ciudad y salida a la autovía.
Precio de venta : 60.000 € (Gastos , impuestos y honorarios de la agencia no incluidos en el precio)
Llámanos para cualquier otra información:
☎️ 957 74 40 40 📲 607 03 56 88
📍 Oficina en Avda. del Cairo 2
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Z. Comunitària
- Alarma
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
211 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
211 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
60.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.341 €
Cost total de l'immoble:
65.341 €
Estalvi aportat:
12.000 €
Import de la hipoteca:
53.341 €
Interessos totals:
22.533 €
Cost total amb hipoteca
87.874 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.