Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 96 m²
Pis en venda a Calle la Sirenita, Cedillo del Condado
Cedillo del Condado
Habitaciones muy amplias, armarios empotrados vestidos de tres puertas , garaje con capacidad de coche y moto , trastero incluido precio, cocina reformada, baño suite reformado, baño exterior reformado,mosquiteras en toda la casa, dos baños uno con ducha otro con bañera, frente a piscina municipal y polideportivo municipal, cerca de colegio, sol mañana y tarde
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999.99 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999.99 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Traster
- Cuina Office
- Suite - amb bany
- Balcó
- Videointerfòn
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
887 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
887 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.571 €
Cost total de l'immoble:
274.571 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
224.571 €
Interessos totals:
94.867 €
Cost total amb hipoteca
369.438 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




